دعوت

leftfoot

یکی از کارهای خیلی خوبی که در انجمن باور از قبل بوده و حالا دوباره آغاز شده است، نمایش و نقد فیلم است. خوشبختانه دوره ی جدید این برنامه، با محوریت نمایش فیلم های حوزه ی معلولیت و فیلم هایی که به نوعی، معلولیت را نشان می دهند، از فردا شروع می شود. دوره جدید را دوست خوب باوری ام، آقای مانی رضوی زاده مدیریت می کند. برنامه نخستین جلسه ی نقد فیلم:

نمایش و نقد  فیلم “پای چپ من” – داستان زندگی کریستی براون (۱۹۸۹)

فردا (جمعه) ۱۷ دی ۸۸ / ساعت ۱۶

مکان: سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، شهید عبقری، بهزاد شمالی، مجتمع فنی تهران.

اگر دوستانم می توانند بیایند، به من خبر بدهند.

7 نظر در “دعوت

  1. آمنه جان خواهش می کنم؛ کاری نکردم که. فردا از ۱۳ تا ۱۸ یا شایدم بیشتر، در باور هستم. خوشحال میشم در تماس باشیم.

  2. با سلام و درود
    خانم حسینی من نگین حسینی و فوق دیپلم علوم ارتباطات گرایش مدیریت روابط عمومی هستم و واقعاً از نوشته‌هاتون استفاده کردم ، بسیار عالی و خواندنی بودند.
    خیلی جالب هست اگر بگم که ما هم ، هم‌اسم هستیم ، هم تقریبا هم‌رشته (البته شما استاد هستید و من هم اگر شما لایق بدونید جای شاگرد شما هستم) و هم اینکه در مجتمع فنی تهران مشغول به کار هستم . اگر سعادت داشته باشم حتما در سمینار روز جمعه شرکت خواهم کرد.

  3. ببخشید من خیلی عذر می‌خواهم ، انقدر برام این مطالب جالب بود که اصلا یادم رفت بگم که می‌تونم خواهش کنم ، من با شما بیشتر آشنا بشم و اگر ممکنه توی هر زمینه‌ای اگر نیاز هست با شما همکاری داشته باشم ، در ضمن اگر توی گوگل اسم خودتون رو Search کنید مقاله من رو هم می‌تونید بخونید . ( نگین حسینی دانشجوی دشته علوم ارتباطات، روزنامه دنیای اقتصاد )

  4. خیلی جالبه خانم نگین حسینی عزیز! واقعا شوکه شدم! خوشحالم از آشنایی با شما.
    اینو هم اضافه کنم که موضوع نقد فیلم (روزجمعه) مربوط به تاریخ 18 دی بود که گذشته. امیدوارم به زودی ببینمتون 🙂

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.